Kako bi smo postigli maksimalne rezultate, potrebno je definisati ključne tačke, obaveze i zaduženja koje ćemo pratiti tokom izrade vašeg sajta i propratnog marketinškog alata.
Najbolje je u startu definisati ciljeve i strategiju, koja će biti vodilja tokom celog projekta. Na taj način imamo jasnu metriku sa kojom pratimo ceo proces od početka do kraja.
Slede neke od ključnih tačaka koje moramo definisati:
- Jasno definisan dizajn sajta
- Jasno definisan broj strana i ostatak sadržaj sajta
- Jasno definisano obezbeđivanje materijala u vidu teksta
- Jasno definisano obezbeđivanje materijala u vidu fotografija
- Jasno definisani ciljevi marketinga
- Jasno definisana strategija
- Jasno definisana metrika
- Konkurentan proizvod ili usluga
- Definisani mesečni budžeti za kampanje i održavanje sistema
- Precizno definisane obaveze i zaduženja svih učesnika na projektu
- Definisan kanal komunikacije za evidenciju zadataka, zaduženja i svih ostalih pratećih komunikacija
- Dobro osmišljen način za edukaciju i komunikaciju sa kupcem vezano za proizvod ili uslugu
- Definisanje i evidencija svih nepomenutih zahteva
Nakon što smo definisali sve elemente i napravili jasan plan projekta, on će biti podržan ugovorom o poslovno tehničkoj saradnji, kako bi smo osigurali maksimalno poštovanje dogovorenog za svakog od učesnika.