Business Marketing Agency – JUST simple

Fotografija

Brendiranje u savremenom poslovanju – lekcija koja se mora odlično poznavati

„potrošači imaju pozitivne stavove i kupovne namere prema brendovima koje opažaju kao podudarne sa njihovim ličnim konceptom tj. imidžom, i obrnuto, imaju manje povoljne stavove i kupovne namere prema brendovima kod kojih je ova podudarnost mala ili je nema“
(Sirgy et al., 1997).

Veoma je važno da razvijete „stabilan“ brend kome publika veruje. Jaka emotivna veza između brenda i publike jeste osnova za uspešnu realizaciju planiranog i ostvarenje ciljeva organizacije. Vidljivost i prepoznatljivost brenda na tržištu zavise isključivo od Vaših taktika, poznavanja savremenih marketinških alata i trendova, od kreativnosti, ali i upornosti.

Osnovni paket fotografija

Dobijate 50 profesionalno uslikanih fotografija
149
99
Jednokratno
  • Osmišljavanje scene
  • Postavljanje rasvete
  • Fotografisanje
  • Dodatna obrada fotografija
  • Brendiranje
Popularno

Foto simulator

Simulator za vežbanje i utvrđivanje kako blenda, brzina zatvarača i ISO utiču na kvalitet i izgled fotografije.

http://www.canonoutsideofauto.ca/play/